Răzbunarea scorţişoarei – la propriu

14 apr.

Nici nu ştia Alexandra câtă dreptate a avut când a ales titlul ăsta să corespundă americănescului cinammon challenge. Acum eu nu ştiu de ce controversatul condiment a dorit să  se răzbune aşa de crunt fix pe mine, când şi Alexandra şi Burete i-au venit de hac.

Aşadar, provocarea constă în a înghiţi o lingură plină cu scorţişoară şi nu ştiu de ce am crezut că pot s-o fac. Probabil pentru că nu am vrut să văd înainte videoclipuri pe treaba asta. Anyway, îi mulţumesc Roxanei Tănăsachi pentru că m-a ajutat cu două camere: cu baia şi cu camera foto. Şi da, nici măcar nu am video.

Am grupat toate învăţămintele dobândite în următoarea listă, pe care am denumit-o aşa: Ce am învăţat din provocarea scorţişoarei.

  • Un pahar cu apă nu va fi niciodată de ajuns ca să amelioreze suferinţa pe care scorţişoara i-a provocat-o gâtlejului. Ţine aproape un furtun, un duş, o stropitoare, o chiuvetă. Toate la un loc ar fi minunat.
  • Baia Roxanei arăta mai bine înainte de experimentul ăsta.
  • Asigură-te că ai destulă baterie când filmezi. N-ai vrea să te trezeşti ca mine: chinuit de scorţişoară în aşa hal încât ai senzaţia că îţi iese şi pe ochi şi pe deasupra şi fără dovada video că tu chiar ai făcut asta de dragul divertismentului. Plus că nu se pune problema să mai fac asta din nou.
  • Chinul interior se transmite şi la exterior. Măcar ceilalţi să se amuze.
  • Scorţişoara intră greu şi iese la fel de greu. Nu te lăsa păcălit când vezi un nor portocaliu ieşind pe nas. Ea e tot acolo! Şi-aşa ajungem din nou la primul punct. Multă, multă apă!

Ah, o fi asta intenţionată ca o leapşă, dar nu am de gând să o dau mai departe. Nu vreau să vă am pe conştiinţă, zău, mai ales de Paşte!

Un răspuns to “Răzbunarea scorţişoarei – la propriu”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cannes 2012 « Leafs in february* - 20 aprilie 2012

    […] Irina, Burete, Alexandra, Sexyleanu, Radu, Radu, voi ce ati vrea sa vedeti? Share this:FacebookStumbleUponEmailPrintTwitterPinterestLike this:LikeBe the first to like this post. […]

Lasă un comentariu